۱۳۹۶ اسفند ۱۹, شنبه

یک توضیح در مورد نام وبلاگ

در نزدیک به سه ماهی که از نوشتن در این وبلاگ می گذرد یک مورد را باید به عنوان یک توضیح بنویسم . توضیح این که این وبلاگ نام : دراز گویی های یک وبلاگ نویس ! دارد در حالی که این جا یک وبلاگ است و فضای وبلاگ بیشتر برای کوتاه نویسی است و بیشتر نوشته های این وبلاگ هم نوشته هایی کوتاه است اما دلیل نام دراز گویی های یک وبلاگ نویس این است که در این جا ، چون بسیاری صفحات وب دیگر به موضوعاتی پرداخته می شود که تکرار بدیهیات است اما گویا انگار از مستلزمات نوشتن است برای باوراندن و جا انداختن موضوعی یا بحثی ، انگار بشر ماهی طلایی است و حافظه اش سه ثانیه بیشتر نیست .

این وبلاگ در سه ماه گذشته بیشتر از یک بیننده نداشته است با این حال به نوشتن در این وبلاگ ادامه خواهم داد و خواهم نوشت تنها به این علت ساده که من می خواهم  بنویسم و این فضا را کیبردی کنم . بدی وبلاگ این است که آدم کمتر می تواند چیزی را قلمی کند و مجبور است ، کیبردی کند .

۲ نظر:

  1. کم کم به خواننده‌ها اضافه می‌شه نگران نباش
    بالاخره بلاگ‌اسپاته و فیلتر هست تو ایران

    پاسخحذف
  2. ممنونم . نگران کامنت و تعداد اون نیستم . از هشتاد و سه دارم می نویسم در چند وبلاگی که یا پاکش کرداند یا کرده ام . حرف دیگری بود . ممنونم .

    پاسخحذف

فرشته مولوی، دارکوبی که نویسنده شد

 سابقه کتابگردی هایم و کتاب خواندن هایم و دنبال کردن زندگی نویسندگان و اوضاع و احوال شان و به طوری مبسوط هر آنچه که مرتبط با دنیای کتاب و نو...