۱۳۹۹ شهریور ۱۶, یکشنبه

درباره تغییر جنسیت محمدرضا فروتن

 در فضای مجازی بحث ها بر سر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بالاست و من به عنوان یکنفر آمدم تا بنویسم  در صورت صحت انجام چنین عملی ، اول این که او اختیار بدنش را داشته است و آن چه را که می خواسته با آن انجام داده است . دوم این که هیچ کدام از ما به جای او و دیگران نیستیم ، پس بهتر است قضاوت نکنیم و سرمان را یقه مان فرو ببریم و به زندگی خودمان بپردازیم . سوم این که  آن هایی که درباره این حرکت محمدرضا فروتن واکنش های تندی نشان داده اند و بیشماران از آن ها در توییتر و اینستاگرام سربازان پیاده ایرانی هستند که چهل سال است دچار مشکلات جنسیتی شده است و جنسیت زده است . نویسنده این وبلاگ در زمانی که سی دی زهره امیر ابراهیمی بیرون آمد یکی از بی شمارانی بود که آن را دید و چند سال بعد به این نتیجه رسید که همه همین کار را می کنند ، درباره او پتو کنار افتاده بود . کاری را کرده بود که تمام پدرها و مادرها انجام می دهند . یک عمل انسانی است و پاسخی است به نیاز طبیعی بدن که با شیطنت کسی این پتو کنار افتاده بود .

 درباره محمدرضا فروتن و واکنش های انسان ایرونی آریایی غیرتی در سبک های فرمونی و قیصری نیز همان حکم بالا صادق است . انسان ایرونی آریایی اسلامی آن در زیر شکمش دچار مشکلات حادی است که نیاز به کارشناسی و جامعه شناسی دارد که به احتمال قوی در سال های آینده با این روند فعلی موسسات آموزش عالی رشته ایی ایجاد خواهد شد در مقابل رشته جامعه شناسی به نام جماعه شناسی انسان ایرونی اسلامی آریایی .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فرشته مولوی، دارکوبی که نویسنده شد

 سابقه کتابگردی هایم و کتاب خواندن هایم و دنبال کردن زندگی نویسندگان و اوضاع و احوال شان و به طوری مبسوط هر آنچه که مرتبط با دنیای کتاب و نو...