۱۳۹۹ بهمن ۷, سه‌شنبه

گربه پیر و عنابستانی دروغگو

     national25-1.jpgدر ویدیویی که علی اصغرعنابستانی در اینترنت هوا کرده   است آن چه که به حاشیه رفته است، اصل مطلبی است که بعد   از غلط زیادی او در ارتباط با زدن سیلی به گوش سرباز به حاشیه رفته است. 

او زمانی دهان باز کرده است که فیلم غلط زیادی او در اینترنت هوا شده است که اگر جز این می بود او هنوز غلطی که کرده است را منکر می شد و کار که به قسم حضرت عباس و دُم خروس که رسید، چاک دهانش را باز کرده است آن هم بدون اشاره به اصل غلطی که کرده است. 

فیلمی که او به عنوان تشکر از سرباز راهنمایی و رانندگی در اینترنت پخش کرده است مرا به یاد کارتون شِرِک انداخت. در آن کارتون در سکانسی گربه ایی چکمه پوش شمشیر می کشد و کمی که وَرجه وُرجه می کند به سرفه کردن می افتد و به عبارتی دیگر به غلط کردن . حالا شخص عنابستانی هماننده همان گربه است و حالا که فیلم غلط کردنش در اینترنت دست به دست می شود به سرفه کردن افتاده است.

 این اتفاق نشان داد که او یک آدم دروغگو است. این عذرخواهی که به درد لای جرز هم نمی خورد تنها برای این انجام شده است که دهان ها را ببندد. تا این جا قبول. اما او در مقام نمایندگی مجلس دروغ گفته است و قسم شکسته است و باید تنبه بشود تا دیگرانی چون او که از شهرستان ها به امید آلاف و اولوفی به تهرون آباد گریخته اند ادب بشوند تا دیگر از این غلطهای زیادی نکنند و جرات نکنند دستشان را دراز کنند و هوس کنند که فراتر از قانون بنشینند و به ریش خلق بخندند. 

عنابستانی که از کوره آبادی در شمال خراسان گریخته به فرنگستان تهرون با چندین با عوض کردن ادعاهای خود نشان داد که وقتی نظارت استصوابی می شود آدم های نالایقی چون او می توانند بر صندلی هایی تکیه بزنند که روزگاری آدم هایی چون مدرس بر آن صندلی تکیه می زدند. 

عنابستانی نشان داد که دیگر میزان مجلس نیست که اگر اینگونه باشد باید گفت یا میزانش، میزان نیست و یا این که مرحوم آقای خمینی اشتباه گفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پوزش- توضیح و ایراد وارده

 در وبلاگی از وبلاگ ستان فارسی دو نظر درباره یادداشتی در آن وبلاگ گذاشتم که گویا برخورنده یا بیهوده یا بی معنی بوده است که نویسنده آن وبلاگ ...