۱۳۹۶ بهمن ۱, یکشنبه

اولین پست در ستایش وبلاگ

ناصر خسرو می گوید : جهان با کلمه شناخته می شود چرا که عقل تنها کلمه را می شناسد و با کلمه است جهان برپاست . از این رو نوشتن بخشی از زندگی همیشگی من است که بدون آن از همه چیز سرشار می شوم. پس نوشتن یک مفر است برای فرار از چیزهایی که نمی خواهم . 

چند وبلاگ تا به حال داشته ام که هر کدام را به دلیلی پاک کرده ام و امشب که این وبلاگ را احیا کردم به این دلیل است که وبلاگی که از سال 2013 در آن می نوشتم را پاک کردم چرا که از رصد شدن توسط کسی یا کسانی که هیچ ردی از آن ها ندارم و آن ها  تمام رگ و پی من را می دانند به شدت آزار دهنده است . از همین رو آن وبلاگ را پاک کردم و این وبلاگ را ساختم . 

در توءیتر به دنبال کلمه وبلاگ گشتم و چس ناله های کسانی را دیدم که از فراموشی وبلاگ نویسی دم می زدند که وانفسا تلگرام همه چیز را نابود کرده است و پیش از آن فیس  بوک . یادشان رفته است که وبلاگ پیش از همه این ها نوشتن با مداد و قلم را نابود کرده است . با این حال از این فضا استقبال می کنم و حق تقدم اگر چه با مداد و خودکار است اما به عنوان شر لازم به آن خیر مقدم گفتم و چند سالی می شود که می نویسم با این که خواننده چندانی ندارد . 

صاحب این کیبرد خوب می داند که داشتن خواننده چه هیجانی دارد اما قبل از آن لازم است که خواهنده هیجان ، هیجان درونی خود را با چیزهای دیگری از قبیل دانستن بیازماید و بعد در این فضا پرسه بزند ، پس کتاب را کناری نمیگذارد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فرشته مولوی، دارکوبی که نویسنده شد

 سابقه کتابگردی هایم و کتاب خواندن هایم و دنبال کردن زندگی نویسندگان و اوضاع و احوال شان و به طوری مبسوط هر آنچه که مرتبط با دنیای کتاب و نو...