۱۴۰۰ مهر ۲, جمعه

دنیای کودکانه علی لندی

 333.jpg

پانزده سالگی هنوز سن نوجوانی نیست. کودکانه است و در دنیای کودکان هرچیزی امکان پذیر است و گر چه این روزها   روانشناسان رده های سنی را در دسته های بیشتری قرار می دهند اما از کودکی به نوجوانی و جوانی و میانسالی و پیری می رسیم و فاصله کودکی تا نوجوانی گرچه به دلیل ابزار ارتباط جمعی کوتاه و کوتاه تر شده و می شود اما باز هم این دسته بندی ها برای همه یکسان عمل نمی کند و نمی شود هر پانزده ساله ایی را نوجوان دانست، گرچه شرایط جسمانی و بلوغ جنسی نیز در این دسته بندی ها به نقشی بسزا دارند .

#علی_لندی مردی کوچک از ایذه جان خود را فدای سه زن کرد و امروز درگذشت. روانش شاد. بزرگ مرد کوچک شایسته اوست . قد و اندام کوچکش خبر از نهالی می داد که در راه رسیدن است اما او زود بزرگ شده بود و گرچه شرایط جسمانی و جنسی او خبر از نوجوانی او می داد اما باید بزرگی روح را نیز روانشناسان برای دسته بندی های سنیشان در نظر بگیرند. نوجوانی بود با شرایطی برابر با بسیاری از همسالان خود اما روحی بزرگ شد که در تن او جا نمی گرفت. 

روحش شاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فرشته مولوی، دارکوبی که نویسنده شد

 سابقه کتابگردی هایم و کتاب خواندن هایم و دنبال کردن زندگی نویسندگان و اوضاع و احوال شان و به طوری مبسوط هر آنچه که مرتبط با دنیای کتاب و نو...