۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۸, شنبه

برسد به دست آیت الله رئیسی


ویراژهایتان جناب آیت الله رییسی این روزها درباره برخورد با مفاسد اگر چه نیکو اما دلگرم کننده اما موثر نیست .
یک فقره داماد وزیر ، هادی رضوی در دادگاه سخن از هشتاد میلیارد تومان می کند و با وقاحت تمام سخن از آن می راند که پولی بر نداشته است در حالی که اگر داماد وزیر نمی بود به اون ده میلیون تومان هم وام نمی دادند . روند محاکمه او به کنار . این وسط پدر زن او چه می کند ؟ چه کرده است که دامادش توانسته این میزان پول را خرج عیش و نوش کند ! اگر قرار بر برخورد با مفاسد است ، پرونده وزیر را بدهید زیر بغلش تا حساب کار دستان مختلسان اصلاح طلب و اصولگرا بیاید ‌و الا عنوانی جز ویراژ خبری دادن مناسب تحرکات شما نیست که اگر یادتان باشد یک شهروند برای هشتاد هزارتومان با زورگیری از سر فقر و بی کاری و گرسنگی اعدام شد و یکی برای هشتادمیلیارد تومان که به گفته رییس دادگاه خرج عیش و نوش و حیف و میل اموال عمومی شده است ، راست راست بدون لباس متهمین در دادگاه حاضر می شود و انگار نه انگار .

تنها می ماند امیدواری به فضای باز مجازی و شبکه های اجتماعی که امید می رود این امر که کمک به شفاف شدن فضای برخورد با مفاسد اقتصادی می کند و گسترش عدالت طلبی مسدود نشود . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فرشته مولوی، دارکوبی که نویسنده شد

 سابقه کتابگردی هایم و کتاب خواندن هایم و دنبال کردن زندگی نویسندگان و اوضاع و احوال شان و به طوری مبسوط هر آنچه که مرتبط با دنیای کتاب و نو...