۱۳۹۸ اردیبهشت ۳۰, دوشنبه

درباره دختر اصفهانی و جمله او: کُشتیم پولشو میدیم

حقیقت این است ، نسلی که پرورده دهه چهل و پنجاه شمسی بود و در دوران پهلوی بالید در دورانی که تعلیم و تعلم به واقع عبادت بود ، کشوری توانست ۸ سال تمام بجنگد و خم به ابرو نیاورد اما نسلی که پس از انقلاب بالید که در آن تعلیم و تعلم به حاشیه رانده شد و معلم دو شغله ، آنچه بر جای ماند، بالیدن نسلی بیگانه با ادب و آداب انسانیت است و نمونه بارز آن در رفتار دختر پورشه سوار اصفهانی و موارد مشابه و بی شمار دیگر نمود پیدا می کند که پس از آن تصادف وحشتناک در جواب پلیس می گوید : کُشتیم ، پولشو میدیدم ..... .

در سکانسی دیگر پسری که گواهینامه ندارد و پشت فرمان بوده و منجر به مرگ فرهادطاهری ( اگر اشتباه نکنم) شده است، بدون استرس و ترسی ایستاده و مصاحبه می کند و منت هم می گذارد و می گوید پس از تصادم منجر به مرگ آن جوان فقید به خانواده خود زنگ زده و از آنها خواسته تا به اورژانس زنگ بزنند و .....‌‌.... وقاحت هم حدی دارد .

یک نسل و آن دختر اصفهانی و آن پسر راننده باید در چه مرحله از نخوت قرار داشته باشد که چنین پاسخی در جواب حاضرین در صحنه تصادم بدهد؟! باید از والدینش جویا شد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فرشته مولوی، دارکوبی که نویسنده شد

 سابقه کتابگردی هایم و کتاب خواندن هایم و دنبال کردن زندگی نویسندگان و اوضاع و احوال شان و به طوری مبسوط هر آنچه که مرتبط با دنیای کتاب و نو...