۱۳۹۸ مرداد ۲۷, یکشنبه

کمی درباره انفاق

 تو این وبلاگ بی خواننده خیلی درباره اتفاقات سیاسی و اجتماعی که در اطرافم می افتد می نویسم و ادامه خواهم داد چون همین نوشتن را دوست دارم که یک جورهایی خالی شدن در آن وجود دارد و هم این که در آن گاه گاهی کشف و شهودی رخ می دهد که تنها نویسنده می داند که آن کشف و شهود چیست . 

اما امشب درباره این چیزها نمی خواهم بنویسم . می خواهم درباره یک اتفاقی بنویسم که برای خودم رخ می دهد و آن را تنها از جهت این می نویسم که اگر کسی خواند بداند این یک تجربه واقعی است و آن را از جایی نشنیدم که در این جا نقل قول کنم ، بلکه برای خودم رخ داده است . 

خواننده محترم این صفحه و این یادداشت به یاد داشته باش که انفاق را فراموش نکن . انفاق را در زندگی خودت در سر لوحه زندگی روزمره خودت قرار بده . انفاق به هیچ دینی و به دین دار بودنی ارتباط ندارد . آدم بودن است و بس . 

در آیه سوم سوره بقره خداوند مومنینش را به سه خصلت یاد می کند . ایمان به آخرت . اقامه نماز . انفاق . من خودم هر وقت انفاق کرده ام همانگونه که خداوند وعده داده است پاداشش را دریافت کرده ام . شما هم انفاق کنید برکات این حرکت خدا پسندانه که در راه خداست و بی هیچ منتی به خلق خدا را خواهید دید . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برسد به دست دکتر بیژن عبدالکریمی

با سلام. مناظره شما و آقای زیباکلام را دیدم. حقیقتش این است که من هم به مانند آقای زیبا کلام متوجه منظور شما نمی شوم. در نوشته ایی پیش از ای...