۱۳۹۹ آذر ۷, جمعه

اولین و آخرین پست درباره انتخابات 1400 ج.ا.ا


 بیوگرافی محمد جواد ظریف+ تصاویر

 

به عنوان یک وبلاگ نویس ساده که ساده می نویسد و وارد چیزهایی نمی شود که بخواهد شرح و بسط طولانی برای آن ها بنویسد باید بگویم این اولین و آخرین نوشته ایی خواهد بود که درباره انتخابات 1400 ایران می نویسم چرا که نوشتن حتی در مقام مخالف انتخابات ایران هم کمک می کند به دمیدن در کوره سرد این انتخابات که به نوع خود کمک شایانی به برگزاری هرچه پرشکوه تر آن خواهد کرد  و درست به همین دلیل است که دیگر در این باره نخواهم نوشت چرا که می دانم فایده ایی هم نخواهد داشت . پس وقت خود را صرف امر مهم دیگری خواهم کرد که هرچیزی می تواند باشد . 

این پست اختصاض دارد به گمانه زنی ها در ارتباط با حضور جواد ظریف به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان در قدرت . بعد از دی ماه 98 و آبان نودوشش دیگر چپ و راستی وجود ندارد و اگر هم بحثی در می گیرد در میان بازیکنان و بازیگران مایل به حضور در قدرت است و الا در آن دو اعتراض سراسری این شعار همه چیز را روشن کرد : 

اصلاح طلب ، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا . 

بعد از اعلام نامزدی سردارحسین دهقان که امیدوارم در این انتخابات او دیگر خودش را دکتر و خلبان جا نزند و همان سردار باقی بماند در میان استمرار طلبان داخلی صحبت از حضور جواد ظریف است به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات و این در حالی است که شیخ حسن روحانی که از اول انقلاب در مهمترین نهادهای حکومتی حضور داشته است از پس رقبای داخلی بر نیامد و چندباری پیام داد که صلح کنیم تا این چند صباح باقی بگذرد و روزهایی برسد که نوبت شما اصولگرایان نیز برسد و حالا بعد از او جواد ظریف که بیست سی سالی در فرنگ بوده است آیا می تواند کاری انجام دهد . 

خیر . 

جواد ظریف در روز حضور برای گرفتن رای اعتماد در مجلس ته ریشی گذاشت و ریش قشنگ پرفسوری خودش را کم رنگ کرد تا بر وجهه انقلابی خود بیافزاید . حالا خواننده احتمالی این وبلاگ بیاید  و بگوید جواد ظریفی که اختیار ریش صورتش را ندارد می تواند رئیس جمهور شود .گمان می کنم جواب خیر باشد . 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پوزش- توضیح و ایراد وارده

 در وبلاگی از وبلاگ ستان فارسی دو نظر درباره یادداشتی در آن وبلاگ گذاشتم که گویا برخورنده یا بیهوده یا بی معنی بوده است که نویسنده آن وبلاگ ...