۱۳۹۹ آبان ۲۹, پنجشنبه

برسد به دست محسن هاشمی

ترامپ بازی را باخت و بایدن بازی را برای چهار سال برد . دقت کنید که از این نتیجه تحت عنوان بازی یاد می کنم و نه چیز دیگری . بایدن بازی را برد و چند روز دیگر وارد میدان می شود و می شود آدمِ بدِ خیلی از آدم های دیگر جهان در گوشه و کنار این جهان . چرا ؟ مشخص است و احتیاج به توضیح ندارد . ترامپ بازی را باخت و خیلی ها افسوس خوردند . خیلی از آن خیلی ها در ایران بودند و ایرانی بودند . یکی از آن ها من . چرایی این افسوس هم احتیاج به گفتن و نوشتن ندارد و مشخص است . 

با روشن شدن نتیجه این بازی سیل تبریک گفتن ها و شادی کردن ها از باخت یکی و برد دیگری شروع شد و همچنین سیل ساختن لطیفه ها در این باره . در ایران نیز همانگونه که خیلی ها از باخت ترامپ ناراحت شدند عده ایی نیز از برد بایدن خوشحال شدند و حتی برد او را تبریک گفتند . چرا ؟ شاید یکی از آن چرایی ها این باشد که به اندازه یک زبان درازی بتوانند دماغ ترامپ را بسوازنند چرا که ترامپ بود که فرمان کشتن سلیمانی را صادر کرد و نه کسی دیگر . 

در میان سیل تبریک ها یک تبرک به بایدن از محسن هاشمی صادر شد . چرا ؟ نه به این دلیل که او خصومتی شخصی با ترامپ داشته باشد بلکه به این دلیل که ترامپ بود که دیگر نمی گذاشت راحت و آسان پول از این مملکت خارج شود و آقازاده های این مملکت بروند در آمریکا و نان آمریکا را بخورند و علیه آمریکا در ایران فعالت کنند و به پرچم آن کشور توهین کنند . ترامپ بود که راه آسان خروج پول را بسته بود و آقازاده ها در آن مملکت که برای کار کردن نمی روند بلکه برای خرج کردن می روند و خوش گذارانی . نمونه اقرار شده به خوشگذارانی از ندیده خمینی بود که از آسمان عکسی از منزل جاستین بیبر گذاشته بود و فضاحت را مادر آن ندیده خمینی که نوه آیت الله اشراقی باشد را به انتها رساند و آن هم یک تنه ، وقتی از او پرسیدند دخترت در کانادا چه کار می کند ، گفت : برای بهبود کیفیت نمازش به آن جا رفته است . 

از باخت ترامپ اگر معصومه ابتکارها و لاریجانی ها و هاشمی ها و چندین خاندان دیگر اگر خوشحال نباشند چه کسی باید خوشحال باشد . کسی که برای سرمایه فردا صبحش نمی تواند برنامه ریزی کند یا آقایان و آقازاده هایشان . اوج فضاحت در جایی است که تبریک محسن هاشمی به بایدن تبریک گفتن به کسی است که سلیمانی را تروریست نامید و معتقد است او باید کشته می شد چون در منطقه زیادی سروصدا به راه انداخته بود . به نوعی بسیاری در این راه به دنبال سبقت گرفتن از دیگری در عرض تبریک به بایدن بودند تا به نوعی خانه زاد بودن و چاکری خود را به اثبات برسانند . 

این فیلم را ببینید .

تبریک محسن هاشمی به بایدن

در این مملکت : هر که آمد بار خود را بست و رفت ..... هاشمی بزرگ در زیر خاک دیگر این روزها پوسیده است اما باقی مانده هاشمی ها به یاد داشته باشند که عروس قذافی در بیابان فرزندش را به دنیا آورد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پوزش- توضیح و ایراد وارده

 در وبلاگی از وبلاگ ستان فارسی دو نظر درباره یادداشتی در آن وبلاگ گذاشتم که گویا برخورنده یا بیهوده یا بی معنی بوده است که نویسنده آن وبلاگ ...