۱۳۹۷ مرداد ۶, شنبه

پفیوزها و بی غیرت ها

کوتاه ترین سخن در مورد کسانی که از پول بیت المال آستین پاره شان امروز پلو می خورد و یادشان رفته است که نگاهی هر چند گذرا به آلبوم خانوادگی شان که گویای ناداری و ناچاری شان در روزهای قبل از سنگر انقلاب است ، بیندازند ، این است : پفیوز ... سنگر انقلاب را به سفره انقلاب تبدیل کرده ایی و برای جماعتی که سال به سال رنگ حقوق حقه عقب افتاده شان را نمی بینند ، لاکچری اسلامی به راه می اندازی با پریدن از روی سنگر انقلاب و نشستن بر سر سفره انقلاب . 

اینجاست که برنامه چند روز پیش با حضور احمد توکلی در مورد موسسه ثامن الحجج از برابر چشمانم گذر کرد . احمد توکلی گفته بود : اکثر کسانی که از آن موسسه وام دریافت کرده اند فرزند قضات و آقازاده ها هستند و تهدید به افشاگری کرد ، اما به مانند بسیاری مصلحت سنجی کرد و افشاگری نکرد . چرا ؟ جوابش از روشنی نیازی به گفتن ندارد اما حضورش در آن برنامه خرید آبرو و توجیح بی عملیش بود وقتی که می دید آدم های بی پناه و گرسنه در خیابان حضور دارند و او شان نماینده مجلس را به زیر سوال برده است و ترجیح داده است که سفره انقلاب جمع نشود تا به دنبال سنگری نگردد . 

از زبان شیخی که چند روز پیش در تلوزیون حاضر شد و در مورد فقر مردم سیستان حرف اخر را زد : این اوضاع از بی غیرتی مسئولین است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فرشته مولوی، دارکوبی که نویسنده شد

 سابقه کتابگردی هایم و کتاب خواندن هایم و دنبال کردن زندگی نویسندگان و اوضاع و احوال شان و به طوری مبسوط هر آنچه که مرتبط با دنیای کتاب و نو...