۱۳۹۹ دی ۳۰, سه‌شنبه

برسد به دست تمام مردم جهان


   فیلم/ میراث ترامپ برای بایدن - مشرق نیوز   

امشب از بی بی سی فارسی مستندی پخش شد که درباره دوران ریاست جمهوری ترامپ بود . مستند جالبی بود اما بخش اعظم آن مستند برای خراب کردن ترامپ و آرام و بی صدا بالا کشیدن دمکراتها بود. همه آن چیزی را که نشان داد به عنوان نمره منفی در کارنامه ترامپ به چشم بیننده می کشاند. سوال اول این است  که آیا ترامپ یک کار مثبت در کارنامه چهارساله اش نبود که به چشم بیننده برساند. 

درست است و قبول دارم که ترامپ بسیاری از پروتکل های سیاسی و قوانین نانوشته دنیای سیاست را که بخشی از آداب ریاست جمهوری است رعایت نکرد و به جای آنکه الگویی در دوران کرونا برای استفاده ماسک باشد، عدم استفاده را ترویج می کرد و موارد بسیاری دیگر که نوشتن آنها به اندازه سی و پنج هزار دروغ او طولانی خواهد شد اما از طرف دیگر نشان داد که اهل معامله کردن در دنیای سیاست است اما به شیوه خودش. برترین آن ها به گمانم دیدار با رهبر کره شمالی است.

قصد این نوشته حمایت از بایدن به سبک محسن هاشمی و یا طرفداری از ترامپ نیست. 

قصد این نوشته این است که به خواننده احتمالی این صفحه بگوید تا خواننده نیز به دیگران بگوید( اگر مطلب را مفید دید) که آدمی را به ریاست جمهوری انتخاب کنید که مطمئن باشید در کارنامه زندگیش دو جلد کتاب نوشته است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پوزش- توضیح و ایراد وارده

 در وبلاگی از وبلاگ ستان فارسی دو نظر درباره یادداشتی در آن وبلاگ گذاشتم که گویا برخورنده یا بیهوده یا بی معنی بوده است که نویسنده آن وبلاگ ...