۱۳۹۶ اسفند ۲۳, چهارشنبه

استعفای محمدعلی نجفی .

مشکل این روزهای اصلاح طلبی یا اصلاح طلبان که از همان سال 84 بود اما به دلیل نبود رسانه های جمعی و همراه زیاد به چشم نمی آمد ، شیفتگان قدرتی بود که بر این موج سوار شده بودند و با تراشیدن ریش و دو سه تا حرف آزادی ، بر اریکه قدرت نشستند و این بار از عقب خنجر زدن را شروع کردند .

این موج سیاسی با سوارکارانی نابلد و غیر مردمی امروز تبدیل به جریانی معروف همچون اصول گرایان شدند که حتی در میان حامیان خود نیز به نقد را جدی می بینند و این روزها دیگر کسانی از این جمع را هواداران این طرز تلقی را داخل به آدم حساب نمی کنند و این بازندگان پیش از موعد همچون سلیطه ایی هستند که هر چیزی که به دستشان برسد به سمت و سوی مخالفان پرتاب می کنند .

در میان خبرها و از بازیگران قدیمی قدرت در ایران ، امروز محمدعلی نجفی استعفای خود را به یک باره و بعد از  برگزاری مراسم رقص دخترانه ایی در برج میلاد تقدیم به اعضای شورای شهر کرده است . تقدیم این استعفا چه مضر چه مفید ، مردمی را در بر نخواهد گرفت چرا که آمدن او چون بسیاری دیگر سیاسی بود و نه در جهت بهتر شدن اوضاع تهران چرا که همچون سی و اندی سال گذشته مسائل پشت پرده استعفا و استیضاح بر کسی روشن نخواهد شد و مشخص نخواهد شد که چرا آمد و چرا باز رفت . 

تنها یک آرزو می ماند و یک آمین . نفر بعدی هر که هست ، مسئول و مسئولیت پذیر و دانا به امور شهری باشد . 

۱ نظر:

  1. کامنتانه
    رفته بودم سر حوض
    تا ببينم شايد عکس تنهايي خود را در آب
    آب درحوض نبود.
    پیرامون مطلب اگر چیزی داشتم در آینده خواهم نوشت.

    پاسخحذف

برسد به دست دکتر بیژن عبدالکریمی

با سلام. مناظره شما و آقای زیباکلام را دیدم. حقیقتش این است که من هم به مانند آقای زیبا کلام متوجه منظور شما نمی شوم. در نوشته ایی پیش از ای...