۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۱, جمعه

درباره فضای مجازی و انسداد تلگرام

وزیر محترم قطع ارتباطات و جمع آوری اطلاعات چند روز پیش خبر داد که فقط یک میلیون از تلگرام خارج شداند و هنوز چهل و سه چهار میلیون دیگر از تلگرام استفاده می کنند . آن خبر یک میلیون هم برای خالی نبودن عریضه و دادن روحیه به سازندگان نرم افزارهایی چون سروش و .... بود .
خطیب امروز نماز جمعه تهران احمد خاتمی سخن از فضای مجازی راند و بی اخلاقی های موجود و کنترل آن . رسانه جمعی که یکی نماز جمعه باشد قابل کنترل است . حتی پخش زنده تلوزیونی و رادیویی اما فضای مجازی و اینترنت ملک طلق کسی نیست بخصوص کسانی که نسب شان محرم علی خان می رسد .

اینترنت با فلسفه آزادی ارائه شد و باید به حضرات یاد آوری کرد که فضای مجازی آیینه ایی است که نقش دیگری راست می کند و خود شکنی امری الزامی و واجب الوجوب است و خُرده گرفتن بر این ابزار به مانند این است که کسی خود را به طرزی ناشیانه به کوری و کری بزند .

به هر روی و روش اهل بخیه می دانند که این گونه سیاسیونی چون احمد خاتمی آیینه ایی شفاف به نام تاریخ در پیش دارند و کورند و کرند . فضای مجازی برای اینان ابزاری برای حمله به کسانی است که تاریخ را می دانند و می خوانند و می نویسند . آنانی که در تاریخ خوانداند از پیرمردی پس از حمله مغول پرسیدند چه شد و او گفت: آمدند ، زدند ، کشتند ، خورند و رفتند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برسد به دست دکتر بیژن عبدالکریمی

با سلام. مناظره شما و آقای زیباکلام را دیدم. حقیقتش این است که من هم به مانند آقای زیبا کلام متوجه منظور شما نمی شوم. در نوشته ایی پیش از ای...